samand 

samandپس از گذشت سه دهه از تولید پیکان و عدم تنوع در شکل ظاهری و فنی آن نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدیدی کاملآ متفاوت از نوع فعلی مد نظر قرار گرفت که مدیریت این شرکت را بر آن داشت در جهت پیشبرد اهداف سازندگی کشور و رقابت با شرکتهای خودروساز خارجی در مرکز تحقیقات ایران خودرو با همکاری مهندسین و متخصصین ایرانی نمونه هائی از خودرو ملی را با نام پیکان جدید طراحی و تولید کند.

در تولید این خودرو مدرنترین سیستم های ایمنی و رفاهی از جمله کمربند ایمنی کلیه صندلی ها، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی ، کولر، رادیو پخش، آئینه های چپ و راست قابل تنظیم از داخل و … پیش بینی و تعبیه گردیده است.

این خودرو به کمک مشاوران خارجی و ایرانی طراحی شده ، موتور آن 1761 (cm3) است و هیچ یک از قطعات فعلی پیکان در آن به کار نرفته و یک خودرو کاملآ جدید، مدرن با ایمنی بالا و مطلوب، اکسل جلو، قابلیت های فراوان و بدنه طراحی شده جدید است.

خودرویی است که با کیفیتی حتی بهتر از پژو 405 تولید خواهد شد. با طراحی و تولید پیکان جدید ایران ، ایران به صف کشورهای خودروساز جهان می پیوندد و میزان تولید آن از 5000 دستگاه در سال آغاز شده و به تدریج افزایش خواهد یافت، به طوری که در مدت 5 سال از مرز 200 هزار دستگاه در سال خواهد گذشت.

SAMAND LX
SAMAND
samand
Model

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد