X
تبلیغات
رایتل
گل دوست پرسپولیس
  
 
 
آرشیو
 
دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384
samand 

samandپس از گذشت سه دهه از تولید پیکان و عدم تنوع در شکل ظاهری و فنی آن نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدیدی کاملآ متفاوت از نوع فعلی مد نظر قرار گرفت که مدیریت این شرکت را بر آن داشت در جهت پیشبرد اهداف سازندگی کشور و رقابت با شرکتهای خودروساز خارجی در مرکز تحقیقات ایران خودرو با همکاری مهندسین و متخصصین ایرانی نمونه هائی از خودرو ملی را با نام پیکان جدید طراحی و تولید کند.

در تولید این خودرو مدرنترین سیستم های ایمنی و رفاهی از جمله کمربند ایمنی کلیه صندلی ها، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی ، کولر، رادیو پخش، آئینه های چپ و راست قابل تنظیم از داخل و … پیش بینی و تعبیه گردیده است.

این خودرو به کمک مشاوران خارجی و ایرانی طراحی شده ، موتور آن 1761 (cm3) است و هیچ یک از قطعات فعلی پیکان در آن به کار نرفته و یک خودرو کاملآ جدید، مدرن با ایمنی بالا و مطلوب، اکسل جلو، قابلیت های فراوان و بدنه طراحی شده جدید است.

خودرویی است که با کیفیتی حتی بهتر از پژو 405 تولید خواهد شد. با طراحی و تولید پیکان جدید ایران ، ایران به صف کشورهای خودروساز جهان می پیوندد و میزان تولید آن از 5000 دستگاه در سال آغاز شده و به تدریج افزایش خواهد یافت، به طوری که در مدت 5 سال از مرز 200 هزار دستگاه در سال خواهد گذشت.
SAMAND LX
SAMAND
samand
Model


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
 
تعداد بازدیدکنندگان : 93506


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها